Оцінимо Ваших конкурентів більш ніж за 50 параметрами!
Порівняємо Ваші позиції з іншими гравцями ринку!
Бажаєте дізнатись, як конкуренти
заробляють
Ваші гроші та
відбивають Ваших клієнтів?
Бажаєте дізнатись, як конкуренти заробляють
Ваші гроші та
відбивають Ваших клієнтів?
»
Тепер можна не ламати голову над тим, ЩО потрібно зробити, щоби змінити ситуацію на свою користь!
Тепер можна не ламати голову над тим, ЩО потрібно зробити, щоби змінити ситуацію на свою користь!
Ми з'ясуємо для Вас:
скільки грошей конкуренти витрачають на рекламу?
як конкуренти ведуть клієнта до покупки?
скільки клієнтів на місяць залучають інші гравці завдяки рекламі?
наскільки Ви відрізняєтесь за ціною?
у яких каналах збуту є конкуренти, але немає Вас?
якими інструментами просування користуються Ваші опоненти?
як їхні менеджери переконують купити продукт компанії?
які оффери та акційні пропозиції використовують?
Більше 14 років досвіду роботи в маркетингу та систематичний підхід у проєктах допоміг нашим фахівцям розробити спеціальну методику, за допомогою якої Ваш бізнес вийде в лідери ринку.
Стати лідером!
"Наш досвід показує, що знаючи як заробляють гроші опоненти цілком реально вирости до 2,5 разів!"
Яна Чумак, маркетинг-стратег із досвідом роботи в 800+ проєктах
у 70 нішах бізнесу, власник маркетингової агенції Defense
Яна Чумак, маркетинг-стратег с опытом работы
в 500+ проектах в 60 нишах бизнеса,
владелец маркетингового агентства Defense
»
Регулярне проведення конкурентної розвідки дозволить Вам завжди тримати руку на пульсі!
Розуміти як за необхідності відкоригувати асортиментну лінійку, визначити ефективні джерела трафіку та спланувати витрати на рекламу.
Не вигадуйте велосипед, дізнайтеся та використовуйте те, що вже принесло успіх конкурентам!
»
Достатньо 10 днів на збір даних з ринку,
щоби чітко визначити точки відбудови бренду та зрозуміти, як Ви зможете відкусити частку ринку.
Досить терпіти агресивну гру конкурентів на Вашому полі!
Достатньо 10 днів на збір даних
з ринку, щоби чітко визначити точки відбудови бренду та зрозуміти, як Ви зможете відкусити частку ринку.
Досить терпіти агресивну гру конкурентів на Вашому полі!
»
як Ви зможете застосувати
зібрану інформацію на практиці
Бажаєте перетворити бізнес
із неефективного в конкурентоспроможний?
Отримайте безкоштовну консультацію нашого експерта та дізнайтесь:
яка вартість аналізу конкурентів для Вашої галузі
Бажаєте перетворити бізнес із неефективного
в конкурентоспроможний?
Отримайте безкоштовну консультацію нашого експерта та дізнайтесь:
як Ви зможете застосувати
зібрану інформацію на практиці
Клієнт: Студія ремонту та дизайну Avangard Building у Харкові
Завдання для агенції: збільшити прибуток компанії за 2 місяці
Що виконано:
ціновий аналіз
конкурентна розвідка
аналіз роботи відділу продажів методом "Таємний покупець"
Результат:
визначили ТОП-5послуг, що найбільше продаються, підняли на них націнку, в результаті чого виручка компанії через 1,5 місяця зросла на 26%
розділили функції обробки дзвінків і, безпосередньо, продажу в офісі - зростання конверсії із заявки на виміри на об'єкті склало +18%
налаштували фокус у просуванні на найбільш маржинальні послуги, забезпечили +50 додаткових заявок щомісяця
Nice for you
Клієнт: Виробник гель-лаків і товарів для нігтьового сервісу Nice for you у Полтаві Завдання для агенції: проаналізувати діяльність конкурентів із метою визначення точок диференції компанії
Що виконано:
визначено маркетингові інструменти, які використовують конкуренти для залучення клієнтів
отримано відповідь на запитання: "Як конкуренти ведуть покупця до угоди (які "гачки" використовують)"
проаналізовано представленість конкурентів у Інтернеті (аналіз "шуму" навколо бренду, репутація, майданчики продажу тощо)
вивчені цінова та продуктова пропозиція конкурентів
Результат:
створили конверсійний тематичний лендингдля напрямку "опт"
розробили дизайн презентаційного листа для встановлення контакту з потенційними партнерами
зібрали базу з 200+ офлайн та онлайн магазинів, салонів краси, шкіл манікюру для роботи відділу продажу
розробили модель продажів із прогнозами конверсій із кроку на крок
Spravar
Клієнт: Адвокатське об'єднання Spravar у Харкові Завдання для агенції: збільшити кількість звернень потенційних клієнтів, а також підвищити кількість відвідувань веб-сайту та сторінок у соціальних мережах
Що виконано:
аналіз конкурентів
розробка позиціонування компанії
вербальний та візуальний брендинг (назва та логотип)
розробка сайту
розробка рекламної стратегії
Результат:
провели аналіз 10 конкурентів щодо якості роботи відділу продажів, особливостей асортиментної та цінової пропозиції, репутації, представленості в соцмережах та Інтернеті
доопрацювали позиціонування та визначили УТП для відбудови від конкурентів
рекомендували провести ребрендинг sз метою підвищення впізнаваності
"упакували" бренд для швидкого старту (назва, логотип)