Всім творцям малого та середнього бізнесу, які втомилися:
НЕДОотримувати прибуток
НЕДОрозуміти клиєнтів
НЕДОпродавати товар
НЕДОрозпродавати склад
Тепер можна не ризикувати! Будуйте план зростання бізнесу на реальних даних, а не на інтуїції!
Дізнатись детальніше!
З'ясуємо для Вас:
скільки грошей ви можете заробити на цьому ринку/в ніші?
якому споживачеві продавати найвигідніше?
де продавати товар, щоб отримати цікавий обсяг продажів?
де рекламуватись, щоби споживач про вас дізнався?
за якою ціною клієнт готовий купувати ваш продукт/послугу?
за якою ціною клієнт готовий купувати ваш продукт/послугу?
який асортимент найзатребуваніший?
яка частка ринку вашої компанії?
Тільки за 2021-2022 рік ми провели 50+ досліджень та ще раз переконалися, що ті фінансові втрати, які зазнає бізнес через невірні рішення, не йдуть у жодне порівняння з вартістю дослідження.
Зупинити втрати!
"Помилка вибору не того покупця, не тієї цінової та асортиментної політики, не тієї конкурентної стратегії буде коштувати недозароблених мільйонів!"
Яна Чумак, маркетинг-стратег із досвідом роботи
у 800+ проектах у 70 нішах бізнесу,
власник маркетингової агенції Defense
»
Проводимо якісні та кількісні дослідження. Збираємо дані для ефективного бізнес-планування з урахуванням змін ринку, активності конкурентів, поведінки споживачів.
Ми використовуємо перевірені методи - онлайн дослідження та глибинні інтерв'ю.
»
яку інформацію з ринку можна отримати для Вашого бізнесу та що це дасть
Сумніваєтесь в виборі методу?
Отримайте безкоштовну консультацію
нашого експерта з досліджень.
Дізнайтесь:
Достатньо від 14 до 30 днів на збір даних з ринку, щоби Ви не витрачали ресурси (час), рухаючись методом спроб і помилок, місяцями не отримуючи результат.
Скоротіть витрати та час на отримання достовірної інформації про ринок у 2,5 рази!
Defense у цифрах:
15+ років досвіду
консультант програми «EU4Business»
100+
комплексних маркетингових досліджень (як кількісних, так і якісних)
100 000+
опитаних респондентів по всій Україні
70+
напрямків, у яких проведені дослідження
Дізнайтесь, як маркетингові дослідження вже допомогли нашим клієнтам!
Дослідження споживачів для виходу на ринок у іншому місті
ЧИТАТИ КЕЙС
Залиште заявку та отримайте підбір методу й розрахунок вартості дослідження саме
для Вашого бізнесу!
Лаймон
Клієнт: мережа магазинів здорового харчування в Києві.
Причина звернення: виведення ринку нової мережі продуктових магазинів із оригінальною концепцією.
Завдання для агенції: пошук локації для відкриття першої торгової точки та розробка маркетингової стратегії для виведення мережі на ринок.
У процесі розробки маркетингової стратегії команда агенції провела:
дослідження цільової аудиторії виявлення потреб потенційних покупців
аналіз конкурентів щодо наявної пропозиції та їх відповідності очікуванням клієнтів
розробку позиціонування та платформи бренду (суть бренду, УТП, місія, ключові слова, легенда)
вербальний та візуальний брендинг (назва та фірмовий стиль)
розробку рітейл-концепту для торгових точок різного розміру (разом із профільними партнерами)
розробку програми просування
Усі аналізи та моніторинги проводились у розрізі продажу фреш-групи товарів: овочі, фрукти, зелень, органічна та фермерська продукція.
Клієнт планував відкриття першого магазину в Києві, але не мав розуміння, з якого району міста доцільніше розпочати. Насамперед фахівці агенції провели масове онлайн-дослідження, щоби проранжувати райони (густонаселеність, наявність потенційної аудиторії, активністьї в мережах, частота та середній чек, які були цікаві замовнику).
В результаті було виявлено 3 топ-райони для відкриття магазину в ціновій категорії "середній +" у форматі "біля будинку", із акцентом на органічні, еко та фермерські продукти. Саме у них клієнт розпочав пошук конкретних приміщень для подальшої оренди.
Завдяки цьому дослідженню вдалося з'ясувати структуру асортименту за товарними групами та відсоток поличного простору, який має зайняти кожна категорія. Фахівці виявили частоту покупок подібних товарів та визначили розмір чека. Це дало можливість спрогнозувати фінансовий потік і вибрати найцікавіший сегмент споживачів (якорний), на який орієнтувалися надалі під час розробки бренду.
Паралельно з цим етапом фахівці агенції провели конкурентну розвідку в Києві. Проаналізвали 10 конкурентів (за обсягом продажу та рівнем впізнаваності серед ЦА) за такими характеристиками:
продуктова та цінова пропозиція, розташування на полицях (методом store check)
позиціонування та репутація
представленість у соціальних мережах та взагалі в Інтернеті
Усі ці заходи дозволили виявити точки відновлення для нового бренду:
створити гіпотези щодо розробки УТП, позиціонування та брендингу
відкоригувати % співвідношення за асортиментною пропозицією
визначити джерела трафіку для розробки ефективної програми просування
опрацювати інструменти збільшення конверсії на кожному кроці воронки продажів з урахуванням наявності тільки оффлайн точки
На третьому етапі для майбутньої мережі було розроблено позиціонування бренду та його унікальну торгову пропозицію, архетип, а також розроблено варіанти назв, що відображають його суть. Після узгодження назви мережі - "Лаймон" - були розроблені логотип компанії та її фірмовий стиль. На основі цього разом із партнерами було створено оригінальний дизайн-концепт магазину, який транслює цінності бренду, вигідно відрізняє серед конкурентів, є сучасним та зручним для покупців.
Після аналізу інформації, зібраної на попередніх етапах, було розроблено програму просування для бренду. У рамках цих робіт виявлено пріоритетні онлайн та оффлайн інструменти для реклами, прораховано допустиму вартість залучення аудиторії до магазину, необхідну кількість контактів клієнта з брендом для здійснення покупки, а також визначено орієнтовні бюджети для просування на найближчі півроку після відкриття.
Мережа магазинів професійної косметики
Клієнт: мережа магазинів професійної косметики (витратних матеріалів для майстрів б'юті-сфери) у Харкові.
Причина звернення: розширення географії присутності на інші міста, зокрема у Львові та Києві.
Завдання для агенції: визначити, у яких районах доцільно відкрити фірмовий шоу-рум.
Команда агенції рекомендувала провести кількісне онлайн дослідження в обох містах. За 2 тижні ми "зрізали" дані у Львові та:
➖ визначили 9 цільових сегментів б'юті майстрів з їх аргументами вибору та вибрали ті, які принесуть найбільший прибуток. На них компанія зосередить основні маркетингові зусилля; ➖ отримали дані для фінансової моделі: середній чек, загальну суму витрат майстра протягом року, частоту покупок; зробили прогнози щодо виручки; ➖ визначили райони міста, в яких майстри найчастіше купують витратні матеріали, порівняли з місцями проживання та роботи. Наклали ці дані один на одного і в результаті вивели найбільш "сильні" локації для майбутніх магазинів; ➖ дізналися найбільш затребувані категорії товарів, щоби побудувати успішну асортиментну політику; ➖ з'ясували конкурентів у кожному районі, щоби побудувати ефективну стратегію щодо "відкушування" частки ринку в конкретних гравців.
Натурфудс
Клієнт: компанія імпортер сухофруктів і горіхів.
Причина звернення: створення бренду для роздрібної торгівлі сухофруктами та горіхами через різні ритейли формати в окремій упаковці.
Завдання для агенції: розробка бренду сухофруктів та горіхів із 0 "під ключ".
У процесі роботи над проєктом команда агенції:
провела кількісне масове дослідження ринку України серед споживачів снеків, зокрема сухофруктів та горішків
провела аналіз конкурентів методом store check (вага, тип упаковки, представленість на полицях, місця продажу тощо)
створила вербальний та візуальний брендинг (назва та логотип)
сформувала дизайн-концепцію для пакування снеків та адаптувала під наявний асортимент
створила презентаційні матеріали для заходу у різних торгових точках
На першому етапі спеціалісти агенції провели кількісне дослідження кінцевих споживачів із усієї України, в якому брали участь близько 700 респондентів.
Спираючись на його результати, виявили основні аргументи вибору того чи іншого бренду, відтворили споживчий шлях, частоту та місця покупок, обсяг разової закупівлі, середній чек тощо. Проаналізувавши інформацію ми побачили, що на ринку представлені 2 найбільш ємні сегменти споживачів:
Перший сегмент – це люди з низьким чи середнім рівнем доходу, які мають дітей. Вони часто купують такі снеки саме для них. Адже вони корисніші порівняно з солодощами. Тому вони купують горіхи та сухофрукти, щоби давати їх на перекус до школи, під час подорожі чи вдома.
Другий сегмент - це люди із середнім чи високим рівнем доходу, які купують горіхи та сухофрукти для себе. Для них важливою є натуральність, корисність. Такі продукти вони використовують на роботі, на навчанні, вдома, в основному, для перекушування або як заміну солодощів.
Тому було прийнято рішення розробити не один бренд, як планувалося спочатку, а відразу два, щоби захопити велику частку ринку після старту і за допомогою агресивних інструментів маркетингу в торгових точках заявити про себе споживачеві, не загубитися на тлі відомих конкурентів, до яких вони виявляють лояльність (звикли купувати повторно).
Для першого сегменту створили зрозумілий та веселий бренд "Перекусно", в основу логотипу якого ліг бренд-герой "Кусака". Кожна упаковка продукту унікальна із індивідуальними, яскравими сюжетами та героями. Щоби привернути увагу одразу двох аудиторій – батьків та дітей аби їм було цікаво збирати серію з різних продуктів і щоразу збільшувати чек покупки.
А для другого - "YesNut": з англомовною назвою та стриманою, "дорогою", крафтовою упаковкою, щоб яскраво простежувалася асоціація з органічною продукцією. Також передбачили прозоре віконце, через яке споживач може оцінити кількість та якість продукту.
Для полегшення входу в різні торгові точки для обох брендів було розроблено презентаційні матеріали, що містять інформацію про кожну серію (31 позиція для бренду "YesNut" та 13 - для "Перекусно").
ХЗШВ
Клієнт: Харківський завод шампанських вин. Компанія із 60-річною історією. Виробляє продукцію під більш ніж 15-тьма брендами.
Причина звернення: падіння продажів, витіснення компанії з ринку активнішими гравцями.
Завдання для агенції: дослідження ринку ігристого вина та сидру з метою розробки стратегії відновлення ринкових позицій.
Фахівці агенції провели комплекс досліджень для торгової марки ігристого вина та сидру. Серед них:
кабінетний аналіз конкурентного середовища
масове онлайн опитування кінцевих споживачів по всій Україні
MDS-аналіз
Отримані дані дозволили розрахувати поточну ємність ринку ігристого вина та сидру, а також поставити чіткі фінансові цілі на 2 роки та спланувати досягнення бажаної частки ринку.
Також команда агенції провела сегментацію цільової аудиторії на 2 ринки. В результаті зіставлення даних з наявним асортиментом продукції, побачили, що на даний момент, маючи в портфелі 3 бренди ігристого, компанія зосередила всі свої зусилля на одному портреті аудиторії.
Тому було рекомендовано вивести на ринок нові продукти, що дозволять захопити інші сегменти споживачів, тим самим збільшивши частку компанії на українському ринку.
Спираючись на результати опитування споживачів, фахівці рекомендували компанії конкретні асортиментні позиції для виведення на ринок - за смаком, солодощами, обсягом упаковки.
Крім цього, ми заміряли сприйняття брендів на ринку, рівень їхньої впізнаваності та лояльності до них.
Маючи в розпорядженні всі дані, команда агенції:
провела роботу з портфелем наявних брендів, зокрема ротацію поточних згідно цінових категорій та виведення нових
рекомендувала внести зміни до етикеток однієї з лінійок продукції, щоб вона відповідала вищій ціновій категорії – і як результат розробили її дизайн-концепцію
рекомендувала провести рестайлінг бренду ігристого напою, щоб вийти на новий сегмент цільової аудиторії – молодь, яка частіше вживає легкі алкогольні напої. Як результат - розробили дизайн-концепцію для цієї лінійки продуктів
Скоротіть витрати та час на отримання достовірної інформації про ринок у 2,5 рази!