70+ заявок, понад 3,5 тис. унікальних користувачів щомісяця
Компанія Модерн XXI – виробник віконних конструкцій
Завдання: збільшити кількість заявок за напрямком «алюмінієві конструкції» за допомогою інструментів інтернет-маркетингу.
Рішення:
створили тематичну посадкову сторінку
запустили таргетовану рекламу в соцмережах
запустили пошукову контекстну рекламу
створили інсталендинг в Instagram для створення трафіку
запустили рекламну кампанію в соціальних та пошукових мережах на україномовні регіони
запустили банерну рекламу на цільові YouTube-канали
запустили банерну рекламу на відвідувачів сайтів конкурентів
запустили банерну рекламу в Gmai
Результат:
понад 130 заявок щомісяця
вийшли у ТОП рекламної пошукової видачі
СTR у пошуковій контекстній рекламі з охоплення в кліки становив 12%, СTR банерної реклами з охоплення в кліки становив 1,17%, загальна конвертація з кліків у заявку - 4,98%
СTR у соціальних мережах з охоплення в кліки становив 2%, конвертація з кліків у заявку - 3,
Мережа стоматологічних клінік Майстер Мед
Завдання: комплексне онлайн та оффлайн просування. Рішення:
розробили комплексну програму просування
створили сайт
розробили стратегію просування у соціальних мережах
розробили фірмовий стиль
створили сторінки в соцмережах
супроводжували сторінки в соцмережах
займалися SEO-просуванням сайт
Результат:
приріст заявок, отриманих із сайту, більш ніж на 200%
80% клієнтів записуються на прийом через сайт щомісяця
виведення сайту в ТОП з органічної видачі (1-2 позиція)
Будівельна компанія Avangard building
Завдання: збільшення кількості заявок на послуги. Рішення:
визначили найбільш маржинальні послуги
створили посадкову сторінку для їхнього просування
запустили пошукову контекстну рекламу
запустили рекламу у контекстно-медійній мережі
запустили таргетовану рекламу в соцмережах
Результат:
зростання виручки компанії на 26%
+50 заявок на послуги щомісяця
зростання конверсії із заявки в зустріч на об'єкті за 1,5 місяця більш ніж на 18%
Всеукраїнський центр медичної допомоги Artzklinik
Завдання: залучення клієнтів за напрямком «ортопедія» через Інтернет. Рішення:
створили тематичну посадкову сторінку (лендінг)
запустили контекстну рекламу (пошук Google та інтерактивну рекламу в оголошеннях Gmail)
провели роботу над репутаційним маркетингом
Результат:
щомісяця на посадкову сторінку клініки заходить понад 3,5 тисячі нових унікальних користувачів
щомісяця через контекстну рекламу та лендинг оформляється 70+ заявок
щомісяця через сайт на консультацію записуються понад 50 осіб
більше 50% відвідувачів звертаються до клініки повторно
за 11 місяців співпраці кількість конверсій збільшилась на 49%, вартість конверсії зменшилась на 19%, витрати на рекламу скоротилися на 21%, частка показів на верхній позиції становить 70%
Виробник тари для косметики Milliform
Таргетована реклама. Результати в середньому в місяць:
Витрачено - 3 053,07$
Отримано - 342 замовлення
Вартість (за 1 замовлення) - 8,93$
! За 1 місяць більше 5800 переходів на сайт з таргетованої реклами.
Основні труднощі - пошук саме нової аудиторії, оскільки галузь відноситься до B2B, гравців з виробництва косметичної тари на ринку не дуже багато, попит сталий серед покупців. Попри це, вдалось отримувати приріст саме в нових клієнтах більше ніж на 20%.
Контекстна реклама. Результати в середньому в місяць:
Витрачено на рекламу - 14 472,29 грн
Отримано замовлень - 60 шт.
Прибуток - 169 733,38 грн
Збільшення суми продажів в середньому на 25%
За час співпраці ріст ROMI склав від 44% до 1399%
Юридична компанія Spravar
Що зроблено:
створили зручний сучасний сайт;
вивели сайт компанії в ТОП пошукової видачі за допомогою стратегії SEO-просування;
створили та наповнили контентом сторінку в Facebook та вивели її в ТОП-5 пошуку;
запустили контекстну та таргетовану рекламу.
Результат:
отримали 88 заявок/місяць, 75 з яких — цільові;
визначили оптимальну стратегію просування, яка дає результат, та дозволяє скоротити витрати на рекламу;
досягли високої конверсійності сайту: 6,8% (при середній хорошій конверсії по ніші - 3%).
Виробник торговельного обладнання ASTEN metal
Що зроблено:
провели аналіз контекстної реклами та знайшли шляхи її оптимізації;
розробили стратегію SEO-просування;
провели внутрішню оптимізацію сайту компанії;
провели аналіз аудиторії та налаштували таргетовану рекламу.
Результат:
вивели сайт в ТОП-10 пошукової видачі за перший місяць співпраці;
збільшили кількість заявок з сайту х3 за період супроводження: більше 70 заявок з контексту, 130+ заявок з таргету, 200+ заявок з SEO;
збільшили потік трафіку на 81%;
зменшили вартість заявки на 29,5%.
Страховий брокер Reelee
Що зроблено:
доробили сайт з точки зору SEO-оптимізації;
наповнили його тематичними статтями;
запустили таргетовану і контекстну реклами;
почали SEO-просування.
Результати:
підвищили середню тривалість сеансу до 1,40 хв.;
знизили показник відмови до 19,79%;
забезпечили стабільне зростання запитів напрямку “Добровільне медичне страхування” завдяки індексації сторінки;
вивели сайт з нульових позицій у топ 100 видачі Google;
підняли на 21-60 позицій за різними ключовими запитами;
вивели сайт у ТОП-1 за запитом “страхування корпоративного авто”.