Тим підприємцям, які тільки почали замислюватися про вихід на зарубіжні ринки, хочуть зрозуміти, з чого потрібно почати, яке є підводне каміння, щоб прийняти рішення, варто/не варто вплутуватися в продажі за кордоном.
Тим підприємцям, хто вже прийняв рішення про вихід на ринок іншої країни, наразі вибирає пул товарів чи послуг для продажу, раніше вже пробував зануритись до цієї теми й тепер готовий перейти до конкретних дій.
Тим підприємцям, хто вже оцінив ризики та доцільність, ухвалив рішення про вихід на міжнародний ринок, тобто обрав країну та хоче отримати готове рішення для впевненого старту бізнесу "під ключ".
Залиште номер телефону та отримайте безкоштовну консультацію нашого експерта!
Залиште номер телефону та дізнайтесь вартість послуги!
Стратегічна сесія - це занурення маркетинг-експерта у ваш бізнес, оцінка перспектив виходу на міжнародний ринок для вашого продукту/послуги та створення укрупненого плану дій на кілька місяців.
У ході стратегічної сесії ви разом із експертом:
- обговорите ваші гіпотези відкриття бізнесу за кордоном; - від маркетинг стратега отримаєте алгоритм виходу конкретно вашого бізнесу на ринок країни, що цікавить; - дізнаєтеся, що потрібно врахувати, ухвалюючи рішення про старт бізнесу за кордоном; - під час стратегічної сесії з'ясуєте, які підготовчі кроки необхідні для виходу компанії на інші географічні ринки; - отримаєте спосіб оцінки попиту на ваші товари та послуги в локації, що цікавить, і планового обсягу продажів; - отримаєте консультацію щодо можливих інструментів залучення клієнтів на новому ринку.
Хто експерт?
Яна Чумак - кваліфікований консультант з маркетингу Європейського банку реконструкції та розвитку з 2012 року, спеціалізується на створенні маркетингових стратегій, які збільшують прибуток та частку ринку компаній В2В та В2С сектора, входить до ТОП-10 бізнес-леді в сфері маркетинг та медіа (рейтинг MMR).
Який результат?
Дорожня карта відкриття вашого бізнесу в іншій країні у вигляді покрокового плану дій.
ДІЗНАТИСЬ ВАРТІСТЬ
Ця послуга дасть Вам можливість зрозуміти, чи варто вплутуватись у міжнародні продажі, чи буде затребуваний ваш продукт/послуга за кордоном, із ким доведеться конкурувати в новій країні, яких зусиль буде коштувати завоювання нового ринку, "чи варта шкурка вичинки", на який обсяг продажів ви можете розраховувати, чи зможете ви продавати товар/послугу дорожче, ніж в Україні та ін.
Замовляючи послугу, Ви отримаєте відповіді на такі запитання:
- який обсяг гарячого попиту на мої товари/послуги у конкретній країні/локації? Чи є сезонність? Як відрізняється обсяг гарячого попиту в сезон і не сезон? - якщо "забирати" з ринку цей попит, то на який обсяг продажів я можу розраховувати? - яка категорія клієнтів принесе моїй компанії максимальний прибуток? - із ким я буду конкурувати на ринку, у яких гравців необхідно відвойовувати частку ринку? - як зараз заробляють гроші ці конкуренти:
звідки вони постійно беруть клієнтів?
які інструменти маркетингу вони використовують у цій країні?
як ведуть покупця до угоди?
які бюджети орієнтовно витрачають на залучення нових клієнтів?
за якою ціною продають конкуренти мої основні товари/послуги чи максимально схожі з моїми характеристиками товари/послуги?
Який результат?
Дані для розробки стратегії "відкушування" ринку в конкурентів у вибраній країні.
ДІЗНАТИСЬ ВАРТІСТЬ
Чарівної таблетки чи шаблонного рішення не буває – кожен бізнес має свої цілі та амбіції на міжнародному ринку, тому пакет послуг та його вартість формується під кожного клієнта індивідуально.
Нижче перелічені деякі наші послуги, які можуть стати в пригоді в рамках старту бізнесу в новій країні.
Дослідження аудиторії - більше 15 інструментів для з'ясування портрета клієнтів та відповіді на запитання, які споживачі принесуть вашій компанії максимальний прибуток
Розробка унікальної торгової пропозиції, позиціонування або адаптація під менталітет та аргументи вибору споживачів конкретної країни
Визначення каналів збуту товарів/послуг, моделі продажів - опрацювання всіх можливих каналів збуту продукції, умов роботи в них, підбір каналів, через які доцільно організувати збут у новій країні
Створення стратегії просування товарів/послуг компанії на новому ринку - чітка інструкція реалізації рекламної кампанії бренду з детальним описом рекомендованих інструментів просування та бюджетами на просування
Розробка назви компанії/бренду для виходу на міжнародний ринок або перевірка існуючої назви на можливість використання у новій країні
Створення логотипу та фірмового стилю бренду/компанії чи адаптація під нову країну та оцінка юридичних ризиків використання існуючого лого
Зв'яжіться з нашими фахівцями та дізнайтесь, яка послуга допоможе вашому бізнесу за кордоном вже зараз!