Як ми допомогли дослідили важкодоступну аудиторію високотехнологічного ринку SoftSwitch платформ для створення нового IT продукту
Мета: для оцінки потенціалу виходу продукту на ринки США Європи та Латинської Америки провести дослідження ринку конкурентних платформ щодо обслуговування багатоканальної інтернет-телефонії та оцінити ємність ринку для різних цільових аудиторій-користувачів VoIP трафіку
Залиште номер телефона - наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом!
Жодного зобов’язання. Ніяких продажів. Просто розмова.
Відправляючи цю форму, Ви даєте згоду на обробку персональних даних.
Для досягнення мети ми провели цикл досліджень:
створили базу потенційних клієнтів для нового продукту компанії
провели онлайн-дослідження серед різних цільових аудиторій, в тому числі серед важкодоступних груп малої чисельності на ринку
провели глибинні дослідження різних аудиторій англійською мовою, охопивши ринки США, Європи, Азії та Латинської Америки
провели детальний технічний аналіз 10 світових конкурентів у розробці платформи для обслуговування багатоканальної інтернет-телефонії
Клієнт отримав дані, необхідні для прийняття рішень щодо:
Визначили ті технічні функції, які б відрізняли систему від конкурентів та відповідали очікуванням користувачів: проаналізувавши 10 конкурентних систем по 30 технічним параметрам.
Визначили 5 основних моделей продажу для цих аудиторій, враховуючи їх очікування по функціоналу, кастомізації, технічній підтримці та ціноутворенню.
Запропонували модель входу у закритий ринок реселерів VoIP трафіку для IT-компанії-новачка, побудовану на відокремленні інноваційної складової від загального функціоналу платформи.
Визначили 8 основних цільових аудиторій для продажу платформи: описали які технічні та комерційні вимоги має кожна з аудиторій.
Визначили швидкість закриття угоди для розрахунку комерційної ефективності проєкту.
Хочете так само?
Залиште короткий запит — ми передзвонимо, щоб обговорити, як можемо вам допомогти.
Відправляючи цю форму, Ви даєте згоду на обробку персональних даних.