Як ми допомогли дослідили важкодоступну аудиторію високотехнологічного ринку SoftSwitch платформ для створення нового IT продукту
Мета: для оцінки потенціалу виходу продукту на ринки США Європи та Латинської Америки провести дослідження ринку конкурентних платформ щодо обслуговування багатоканальної інтернет-телефонії та оцінити ємність ринку для різних цільових аудиторій-користувачів VoIP трафіку
Для досягнення мети ми провели цикл досліджень:
  • створили базу потенційних клієнтів для нового продукту компанії
  • провели онлайн-дослідження серед різних цільових аудиторій, в тому числі серед важкодоступних груп малої чисельності на ринку
  • провели глибинні дослідження різних аудиторій англійською мовою, охопивши ринки США, Європи, Азії та Латинської Америки
  • провели детальний технічний аналіз 10 світових конкурентів у розробці платформи для обслуговування багатоканальної інтернет-телефонії
Клієнт отримав дані,
необхідні для прийняття рішень щодо:
  • Визначили ті технічні функції, які б відрізняли систему від конкурентів та відповідали очікуванням користувачів: проаналізувавши 10 конкурентних систем по 30 технічним параметрам.
  • Визначили 5 основних моделей продажу для цих аудиторій, враховуючи їх очікування по функціоналу, кастомізації, технічній підтримці та ціноутворенню.
  • Запропонували модель входу у закритий ринок реселерів VoIP трафіку для IT-компанії-новачка, побудовану на відокремленні інноваційної складової від загального функціоналу платформи.
  • Визначили 8 основних цільових аудиторій для продажу платформи: описали які технічні та комерційні вимоги має кожна з аудиторій.
  • Визначили швидкість закриття угоди для розрахунку комерційної ефективності проєкту.
Хочете так само?
Залиште короткий запит — ми передзвонимо, щоб обговорити,
як можемо вам допомогти.
Відправляючи цю форму, Ви даєте згоду на обробку персональних даних.