Залиште номер телефона - наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом!
Жодного зобов’язання. Ніяких продажів. Просто розмова.
Відправляючи цю форму, Ви даєте згоду на обробку персональних даних.
Для досягнення мети ми провели цикл досліджень:
ЗРОБИЛИ "КАБІНЕТНИЙ АНАЛІЗ", В РАМКАХ ЯКОГО ВИВЧИЛИ ОБСЯГ СВІТОВОГО РИНКУ ПОДОРОЖЕЙ В РОЗРІЗІ КРАЇН ЗА ТАКИМИ БЛОКАМИ:
виїзний туризм,
внутрішній туризм,
а також за такими критеріями: рівень цифровізації, попит на автоматизовані рішення, проникнення cloud-сервісів. Відібрали 8 перспективних ринків, проаналізували економічні фактори, конкуренцію та потенційний попит. Для подальшого дослідження обрали Велику Британію як найбільш перспективний ринок.
ПРОВЕЛИ МАСОВЕ КІЛЬКІСНЕ ОНЛАЙН-ОПИТУВАННЯ СЕРЕД “ЗАТЯТИХ МАНДРІВНИКІВ”, ЩОБ ЗРОЗУМІТИ ЇХНІ БОЛІ, ЗАПИТИ ТА ГОТОВНІСТЬ ПЛАТИТИ ЗА ПРОДУКТ. ЗА 3 ТИЖНІ ОПИТАЛИ 400+ МЕШКАНЦІВ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ:
визначили, які є групи клієнтів на цьому ринку та обсяг кожної з них,
подивилися, скільки ці люди витрачають на подорожі, кількість та частоту поїздок за рік, середній чек, зробили прогнози щодо виручки, маржинальності, прибутку для додатку,
підтвердили гіпотези щодо функціоналу додатку та способів монетизації,
дізнались, як планують подорожі британці,
визначили конкурентів та сервіси-замінники, якими зараз користується ЦА,
виявили 7 портретів клієнтів, визначили, які опції мобільних програм використовують мандрівники найчастіше, знайшли “фішки”, яких не вистачає в пропозиціях конкурентів.
Клієнт отримав дані, необхідні для прийняття рішень щодо:
функціоналу додатку
країни запуску
варіантів монетизації
побудови фін. моделі
аудиторій, що здатні принести плановий прибуток
точок відбудови від конкурентів і позиціонування
побудови воронки продажів
способів залучення користувачів та вартості збережень
Хочете так само?
Залиште короткий запит — ми передзвонимо, щоб обговорити, як можемо вам допомогти.
Відправляючи цю форму, Ви даєте згоду на обробку персональних даних.