Запрошуємо Вас взяти участь у глобальному опитуванні представників українського бізнесу.

Щодо стану маркетингу в сучасних українських компаніях.
Зокрема, просимо відповісти на низку питань:
  • чи користується компанія маркетинговими інструментами,
  • чи вдається до аналізу ринків збуту та цільової аудиторії,
  • чи залучає для побудови стратегії експертів з маркетингу,
  • чи є в штаті компанії маркетологи або компанія віддає вирішення цих задач на аутсорс та інші

Запрошуємо Вас взяти участь у глобальному опитуванні представників українського бізнесу.

Щодо стану маркетингу в сучасних українських компаніях.
Зокрема, просимо відповісти на низку питань:
  • чи користується компанія маркетинговими інструментами,
  • чи вдається до аналізу ринків збуту та цільової аудиторії,
  • чи залучає для побудови стратегії експертів з маркетингу,
  • чи є в штаті компанії маркетологи або компанія віддає вирішення цих задач на аутсорс та інші
Мета опитування

виявити рівень розвитку маркетингу в Україні, чи користується український бізнес у своїй діяльності інструментами маркетингу для підсилення своїх ринкових позицій.
Дослідження має на меті отримати відповіді від власників та керівників підприємств. Зокрема, тих, хто наразі у компанії формулює маркетингові завдання, опікується стратегією розвитку, опануванням нових ринків збуту, збільшенням кількості клієнтів тощо,
      • CEO,
      • директорів,
      • генеральних та виконавчих директорів,
      • директорів з маркетингу,
      • операційних директорів
      Просимо адресувати цю анкету саме тим, хто обіймає ці посади та загалом керує функцією маркетингу у вашій компанії.

      Якщо Ви саме ця людина, для зручності та економії вашого часу анкетування проходитиме в онлайн форматі. Для цього треба натиснути на кнопку та відповідати на питання.
      *Гарантуємо конфіденційність. Всі відповіді попадають у систему та аналізуються тільки узагальнено, без відношення до певної компанії.
      З вдячністю за відповіді після проходження анкети гарантовано отримаєте книгу:

      "Покрокове керівництво: Як бізнесу вийти з карантинної коми.
      10 перевірених дій, які допоможуть уникнути падіння прибутку і частки ринку".


      Документ створено командою маркетинг-експертів з метою допомоги у подоланні складної економічної ситуації українськими підприємствами.
      Бажаємо успіху у вашій підприємницькій діяльності та вдячні за щирі відповіді на питання анкети.
      Дослідження проводить маркетингова агенція Defense (Дефанс), що є акредитованим консультантом з маркетингу Європейського банку реконструкції та розвитку.
      Має 12 річний досвід у дослідженнях.
      Дослідження триватиме до 28 лютого.
      Результати будуть доступні з 15 березня.
      Щоб дізнатися більше подробиць про виконавця дослідження тисніть на кнопку!