Запрошуємо Вас взяти участь у глобальному опитуванні представників українського бізнесу.
Щодо стану маркетингу в сучасних українських компаніях. Зокрема, просимо відповісти на низку питань:
чи користується компанія маркетинговими інструментами,
чи вдається до аналізу ринків збуту та цільової аудиторії,
чи залучає для побудови стратегії експертів з маркетингу,
чи є в штаті компанії маркетологи або компанія віддає вирішення цих задач на аутсорс та інші
Перейти до відповідей!
Запрошуємо Вас взяти участь у глобальному опитуванні представників українського бізнесу.
Щодо стану маркетингу в сучасних українських компаніях. Зокрема, просимо відповісти на низку питань:
чи користується компанія маркетинговими інструментами,
чи вдається до аналізу ринків збуту та цільової аудиторії,
чи залучає для побудови стратегії експертів з маркетингу,
чи є в штаті компанії маркетологи або компанія віддає вирішення цих задач на аутсорс та інші
Перейти до відповідей!
Мета опитування
виявити рівень розвитку маркетингу в Україні, чи користується український бізнес у своїй діяльності інструментами маркетингу для підсилення своїх ринкових позицій.
Дослідження має на меті отримати відповіді від власників та керівників підприємств. Зокрема, тих, хто наразі у компанії формулює маркетингові завдання, опікується стратегією розвитку, опануванням нових ринків збуту, збільшенням кількості клієнтів тощо,
CEO,
директорів,
генеральних та виконавчих директорів,
директорів з маркетингу,
операційних директорів
Просимо адресувати цю анкету саме тим, хто обіймає ці посади та загалом керує функцією маркетингу у вашій компанії.
Якщо Ви саме ця людина, для зручності та економії вашого часу анкетування проходитиме в онлайн форматі. Для цього треба натиснути на кнопку та відповідати на питання.
Перейти до відповідей!
*Гарантуємо конфіденційність. Всі відповіді попадають у систему та аналізуються тільки узагальнено, без відношення до певної компанії.
З вдячністю за відповіді після проходження анкети гарантовано отримаєте книгу:
"Покрокове керівництво: Як бізнесу вийти з карантинної коми. 10 перевірених дій, які допоможуть уникнути падіння прибутку і частки ринку". Документ створено командою маркетинг-експертів з метою допомоги у подоланні складної економічної ситуації українськими підприємствами.
Бажаємо успіху у вашій підприємницькій діяльності та вдячні за щирі відповіді на питання анкети.
Перейти до відповідей!
Дослідження проводить маркетингова агенція Defense (Дефанс), що є акредитованим консультантом з маркетингу Європейського банку реконструкції та розвитку.
Має 12 річний досвід у дослідженнях. Дослідження триватиме до 28 лютого. Результати будуть доступні з 15 березня. Щоб дізнатися більше подробиць про виконавця дослідження тисніть на кнопку!