Маркетингова агенція DEFENSE
Справжня ціна «дешевого» маркетингу,
або чому ціна на послуги агенції може сильно відрізнятися від конкурентів
Коли мова заходить про інтернет-просування компанії, кожен власник бажає, щоб витрати на ці послуги були якомога меншими. Тому існує поширена практика, коли звертаються до спеціаліста, на всі руки майстра, котрий обіцяє самотужки:
  • створити сайт;
  • налаштувати й запустити рекламу;
  • розкрутити акаунти в соціальних мережах;
  • налаштувати SEO-просування;
  • та ще багато чого.
Але чи справді це вигідно для вашої компанії?
Від чого залежить формування ціни послуг із просування?
Якісний маркетинг складається з логічно вибудуваного ланцюжка контактів з вашим клієнтом. І має на меті привести його до покупки вашого продукту, а не просто змусити здійснити клік заради кліка. Для цього застосовується низка інструментів і, відповідно, залучається ряд фахівців, котрі майстерно ними володіють.

Є 3 фактори, котрі безпосередньо впливають на вартість послуг з просування:

  1. Час роботи спеціаліста, який він витрачає на проєкт і досягнення результату для вас, як для клієнта. Зазвичай це погодинна оплата. Тож кінцева вартість залежить від кількості годин, які фахівець приділив вирішенню вашої задачі. Коли ви бачите низьку ціну, то поставте собі запитання: А чи дійсно ви хочете, щоб спеціаліст похапки працював над проектом? Або ж, все ж таки, ви неодмінно чекаєте повного занурення фахівця в роботу з вами?
  2. Досвід. Людина, яка щойно освоїла певний фах, може пропонувати низьку ціну, аби тільки взяти проєкт та розкручувати своє портфоліо. Та чи готові ви віддати свій бізнес "на досліди" та набивання гуль новачку в професії? Адже фахівець, котрий роками працює в певній області, вже знає всі підводні течії та камені, що можуть завадити в отриманні результату. А також знає як оминути ці перешкоди, не допускаючи помилок. Чи готові ви, щоб хтось навчався за ваш рахунок?
  3. Спеціалізація. Якщо вам пропонує послуги "майстер на всі руки" — найчастіше це означає, що він знається на кожному інструменті досить поверхнево. Неможливо бути супер профі одразу в усіх сферах маркетингового просування. Кожна сфера - це окрема професія, вивчення якої триває роками. Фахівець, котрий займається якимось одним інструментом — весь час поглиблює знання та покращує свої навички. Відвідує спеціалізовані тренінги, читає книги, обмінюється досвідом з колегами в даній сфері. Він сфокусований на дослідженні у певній сфері і отримує набагато більше знань. Впевнені, що ви ніколи не згодитесь на операцію у виконанні сімейного лікаря чи терапевта. Ви неодмінно звернетесь до хірурга, ба більше - до хірурга, який спеціалізується на певних операціях. То чому ж ви готові довірити свій бізнес "спеціалісту широкого профілю"?
У Defense ви отримуєте цілу команду, яка працює задля отримання вами результату та кожен із членів якої є спеціалістом у своїй сфері!
У складі команди - аналітик, копірайтер, дизайнер, менеджер проєкту, спеціаліст-контекстолог, таргетолог тощо. В нашій агенції працюють фахівці з досвідом роботи від 5 років. Саме ці люди можуть швидко та якісно організувати для вас:

  1. SEO-просування.
  2. Контекстну рекламу.
  3. Таргетовану рекламу
  4. Просування в YouTube тощо
Що відбувається в процесі співпраці?
Спочатку проводимо аналіз вашої ніші, продукту та конкурентів. І на основі всіх даних підбираємо стратегію просування саме під ваш бізнес.

Якщо це SEO-просування, то ми беремо на себе повністю весь цикл робіт:

  • підбір тем до ключових запитів,
  • створення ТЗ на написання текстів,
  • перевірку текстових матеріалів на відповідність вимогам та подальше їх розміщення

А також проводимо внутрішню та зовнішню SEO-оптимізацію сайту, щоб забезпечити "видимість" вашої компанії через видачу в пошукових системах.

Якщо це таргетована реклама — ми налаштуємо рекламний кабінет, проведемо ретельний підбір аудиторій, підготуємо тексти та банери для запуску рекламних кампаній.

Якщо на даний момент вам більше підходить стратегія просування через контекстну рекламу, то ви отримаєте:

  • відбір ключових слів;
  • постійний аналіз та розширення семантики;
  • прорахунок бюджетів та доцільної вартості клієнта чи замовлення
  • додавання мінус-слів;
  • налаштування посадкових сторінок для всіх оголошень;
  • написання рекламних оголошень та їх відправка на модерацію.
    Всі ці інструменти можна налаштувати як окремо, так і в комплексі!
    Ми постійно моніторимо роботу кожного інструменту та вносимо коригування за потреби. Здійснюємо збір статистики за всіма показниками та детально аналізуємо результати, отримані впродовж місяця. Ми не використовуємо автоматизованих програм, а вручну налаштовуємо всі інструменти та коригуємо ставки. Саме тому ви без зливу бюджету обов'язково отримаєте результат: збільшення кількості клієнтів, ріст продажів та прибутку!
    Ви можете детально ознайомитися з прикладом звіту з просування в графіках та цифрах. Для цього залиште запит нашому менеджеру, і ми надішлемо вам документ найближчим часом :)