Збільшимо потік заявок на 40% за 2 місяці за допомогою комплексного маркетингу
Почніть отримувати заявки, поки ваші конкуренти вагаються!
Отримати безкоштовну консультацію
Збільшимо потік звернень на 40% за 2 місяці за допомогою комплексного маркетингу!
Почніть отримувати заявки, поки ваші конкуренти вагаються!
Отримати безкоштовну консультацію
Залиште номер телефону – ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!
ХТО МИ?
Defense – маркетингова агенція повного циклу.
Ми спеціалізуємося на комплексному просуванні брендів в інтернеті та оффлайні.
Працюємо на складних ринках із специфічними товарами та послугами, від яких відмовляється 60% маркетологів. Наш досвід реалізації більш ніж 300 рекламних кампаній показує, що точкові інструменти працюють слабко. Вибухове зростання заявок і продажів забезпечує комплекс інструментів просування. В арсеналі агенції Defense понад 100 маркетингових рішень для вашого бізнесу!
Безкоштовна консультація
Наші послуги для вирішення бізнес-завдань клієнтів:
Комплексний онлайн та оффлайн маркетинг Комплексна програма просування з використанням понад 100рекламних інструментів
Інтернет-маркетинг
розробляємо та створюємо
посадкові сторінки
займаємося SEO просуванням
запускаємо та супроводжуємо контекстну рекламу (пошукову, відео, банерну, торгову)
налаштовуємо веб-аналітику
займаємося Email, Viber та SMS розсилками
посилюємо зручність користувача та конверсію сайті
вивели сайт з нульових позицій у топ 100 видачі Google, підвищили середню тривалість сеансу до 1,40 хв.
Виробник тари для косметики Milliform
Таргетована реклама. Результати в середньому в місяць:
Витрачено - 3 053,07$
Отримано - 342 замовлення
Вартість (за 1 замовлення) - 8,93$
! За 1 місяць більше 5800 переходів на сайт з таргетованої реклами.
Основні труднощі - пошук саме нової аудиторії, оскільки галузь відноситься до B2B, гравців з виробництва косметичної тари на ринку не дуже багато, попит сталий серед покупців. Попри це, вдалось отримувати приріст саме в нових клієнтах більше ніж на 20%.
Контекстна реклама. Результати в середньому в місяць:
Витрачено на рекламу - 14 472,29 грн
Отримано замовлень - 60 шт.
Прибуток - 169 733,38 грн
Збільшення суми продажів в середньому на 25%
За час співпраці ріст ROMI склав від 44% до 1399%
Страховий брокер Reelee
Що зроблено:
доробили сайт з точки зору SEO-оптимізації;
наповнили його тематичними статтями;
запустили таргетовану і контекстну реклами;
почали SEO-просування.
Результати:
підвищили середню тривалість сеансу до 1,40 хв.;
знизили показник відмови до 19,79%;
забезпечили стабільне зростання запитів напрямку “Добровільне медичне страхування” завдяки індексації сторінки;
вивели сайт з нульових позицій у топ 100 видачі Google;
підняли на 21-60 позицій за різними ключовими запитами;
вивели сайт у ТОП-1 за запитом “страхування корпоративного авто”.
Виробник торговельного обладнання ASTEN metal
Що зроблено:
провели аналіз контекстної реклами та знайшли шляхи її оптимізації;
розробили стратегію SEO-просування;
провели внутрішню оптимізацію сайту компанії;
провели аналіз аудиторії та налаштували таргетовану рекламу.
Результат:
вивели сайт в ТОП-10 пошукової видачі за перший місяць співпраці;
збільшили кількість заявок з сайту х3 за період супроводження: більше 70 заявок з контексту, 130+ заявок з таргету, 200+ заявок з SEO;
збільшили потік трафіку на 81%;
зменшили вартість заявки на 29,5%.
Юридична компанія Spravar
Що зроблено:
створили зручний сучасний сайт;
вивели сайт компанії в ТОП пошукової видачі за допомогою стратегії SEO-просування;
створили та наповнили контентом сторінку в Facebook та вивели її в ТОП-5 пошуку;
запустили контекстну та таргетовану рекламу.
Результат:
отримали 88 заявок/місяць, 75 з яких — цільові;
визначили оптимальну стратегію просування, яка дає результат, та дозволяє скоротити витрати на рекламу;
досягли високої конверсійності сайту: 6,8% (при середній хорошій конверсії по ніші - 3%).